Produkty z gamy Aqua Bomb zawierają ekstrakty z granatu i amli, znanych ze swoich właściwości antyoksydacyjnych oraz nawilżający kwas hialuronowy i glicerynę. Dzięki temu dostarczają skórze nie tylko długotrwałego nawilżenia, ale również pomagają chronić ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Wzmacniają naturalne bariery ochronne skóry, chroniąc ją przed działaniem środowiska w postaci promieni UV, zanieczyszczeń i zmian temperatur.

Produkty Aqua Bomb od Garnier są zainspirowane najnowszymi trendami z dziedziny pielęgnacji skóry. Wpływają na poprawę promienności cery[1], regenerują[2] oraz dają wrażenie otulenia, wywołując efekt niezwykle nawilżonej skóry. W poniższych opisach produktów znajdują się informacje o składnikach, które przyczyniają się do wymienionych efektów. W skład gamy Aqua Bomb wchodzą, m.in. ekstrakty z granatu i amli, gliceryna i kwas hialuronowy.

Ekstrakt z granatu to składnik o wysokiej aktywności antyoksydacyjnej oraz odżywczej. Z kolei owoce amli posiadają duże ilości stabilnej witaminy C, flawonoidy i polifenole,
czyniąc ekstrakt z amli cennym składnikiem produktów pielęgnacyjnych o właściwościach ochronnych wobec zjawiska stresu. Gliceryna jest znana ze swojego długotrwałego i dogłębnego działania nawilżającego, a kwas hialuronowy jest ceniony za zdolność wiązania dużych ilości wody, dzięki temu chroni skórę przed wysuszeniem, wygładza naskórek oraz wspomaga właściwości ochronne na czynniki zewnętrzne.

Formuła Aqua Bomb dostarcza w 15 minut tygodniową[3] dawkę nawilżenia odwodnionej skórze i pomaga opóźniać pojawienie się oznak starzenia. Wśród gamy produktów znajdują się maska, mgiełka oraz kremy 3w1 i krem na noc.

MASKA MOISTURE + AQUA BOMB                                                             

Inspirowana azjatyckimi rytuałami pielęgnacji skóry, maska Moisture + Aqua Bomb to bomba nawilżenia dla skóry w postaci tkaniny nasączonej substancjami aktywnymi. Dwuwarstwowa maska z naturalnego włókna jest wygodna w aplikacji i nie zsuwa się z twarzy, dzięki temu jej stosowanie jest niezwykle wygodne. Skoncentrowana formuła z kwasem hialuronowym oraz ekstraktem z granatu dostarcza skórze intensywnego nawilżenia w zaledwie 15 minut[4]. Dodaje jej balsku, a drobne zmarszczki wydają się zredukowane[5].

Sugerowana cena produktu: 8,99 zł.

NAWILŻAJĄCA MGIEŁKA OCHRONNA SPF30

Nawilżająca mgiełka ochronna to wygodny sposób, by przywrócić skórze nawilżenie w ciągu dnia. Mgiełka nie tylko nawilża skórę, ale również oferuje jej ochronę przed szkodliwym działaniem środowiska oraz promieniami UV. Zawiera antyoksydacyjny ekstrakt z granatu, nawilżającą glicerynę oraz filtr UV SPF30. Mgiełkę można stosować zarówna pod jak i na makijaż, a dzięki poręcznemu formatowi zmieści się w każdej damskiej torebce.

Sugerowana cena produktu: 24,99 zł.

NAWILŻAJĄCY ŻEL-KREM 3w1

Dzięki swojej formule, ekstrakt z granatu i amli oraz kwas hialuronowy, żel-krem 3w1 nawilża przez 24 godziny[6]. Natychmiast po zastosowaniu uzyskujesz efekt bardziej promiennej i świeżej skóry[7]. Po tygodniu stosowania skóra jest pełna blasku, miękka i gładka, a po miesiącu jest jędrna i zdrowo wyglądająca[8].

Sugerowana cena produktu: 24,99 zł.

REGENERUJĄCY ŻEL-KREM NA NOC

Ekstrakt z granatu i amli oraz gliceryna dają efekt regeneracji i nawilżenia skóry do 72 godzin[9]. Już po 4 godzinach od zastosowania skóra jest jędrniejsza i bardziej elastyczna[10]. Po miesiącu skóra wygląda zdrowo
i młodo. Dzięki swojej formule regenerujący krem na noc widocznie poprawia jakość skóry[11].

Sugerowana cena produktu: 24,99 zł.

 

 

[1] Test kosmetokliniczny w grupie 48 osób po 4 tygodniach

[2] Test instrumentalny w grupie 27 osób

[3] Zawartość substancji nawilżającej, obliczana na podstawie ilości gliceryny zawartej w kremach Essential Hydration

[4] Zawartość substancji nawilżającej, obliczana na podstawie ilości gliceryny zawartej w kremach Essential Hydration

[5] Po 3 zastosowaniach

[6] Test instrumentalny 26 osób

[7] Test kosmetokliniczny w grupie 48 osób po 4 tygodniach

[8] Test kosmetokliniczny w grupie 48 osób po 4 tygodniach

[9] Test instrumentalny w grupie 27 osób

[10] Test instrumentalny w grupie 40 osób

[11] Test konsumencki w grupie 50 osób po 4 tygodniach