Wystartowała kampania reklamowa polskiej marki Venus, której producentem jest Pharma CF. Venus w lekki i dowcipny sposób zrywa ze schematycznym pokazywaniem produktów do pielęgnacji ciała w nierealistycznym świecie glamour.

Spot reklamowy Pharmy CF* pokazuje, że współczesne Polki potrafią akceptować siebie i nie wierzą w reklamowe przekazy, które często dalekie są od rzeczywistości. Hasło „Kobiety są z Venus” oddaje ideę kampanii, której celem jest pokazanie kobiet dalekich od ideału, ale świadomych swojego naturalnego piękna. Pielęgnacja ciała nie zawsze jest dla nich szybka i łatwa, jednak codzienne zabiegi wykonują bez problemu dzięki zastosowaniu dwóch prostych środków: dystansu do siebie oraz kosmetyków Venus, bo „Venus jest z kobietami”.

venus_citylight_CC_v1_preview-01.jak-zmniejszyc-fotke_pl

Kampania reklamuje wybrane produkty trzech wiodących linii marki Venus, tj.: higiena intymna, pianki i żele do golenia oraz balsamy do ciała. Spoty 30 sekundowe emitowane są w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP oraz pakiecie ZPR. Reklama outdoor obejmuje citylighty w 8 największych miastach Polski: Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Trójmiasto i Szczecin.

Kampania realizowana jest także w social mediach w zakresie emisji spotu oraz screeningów na wiodących portalach kobiecych, kanale youtube.pl, fanpge Venus oraz landing page.

Za nową strategią marki Venus, kreację oraz produkcję spotu, a także ogólnopolską kampanię ATL, BTL odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Media zakupił IQ Media, a działaniami w zakresie public relations zajmuje się agencja Best Brands PR.

Spot Venus: https://www.youtube.com/watch?v=fdkDD5SuiKk