Lavito to nowa nazwa serwisu LadyTime, który został założony w 2014 roku. W zeszłym roku w startup zainwestował fundusz Protos VC, obecna runda to aż osiem milionów złotych pozyskane od czeskiego funduszu Enern i ponownie Protos VC. Lavito to serwis, dzięki któremu można się umówić do fryzjera i kosmetyczki przez internet.

Jaki jest cel firmy?

„Chcemy w jak najkrótszym czasie zmienić sposób umawiania się na wizyty do salonów piękności. Wcześniej trzeba było wykonywać mnóstwo połączeń i czekać, aż ktoś odbierze lub nie. Rezerwacja online jest efektywna i bardzo prosta. To duże ułatwienie.” – mówi Przemek Jurek, założyciel lavito.pl. Środki z inwestycji mają zapewnić jak najszybszy rozwój firmy w Polsce. Dzięki temu użytkownicy będą mieli dostęp do większej ilości usług i salonów w swojej okolicy. „W Lavito.pl klient ma wybrać najlepszy salon w swojej okolicy, umówić się online i zapłacić tylko za pomocą kilku kliknięć. Po drugiej stronie wszystko dzieje się automatycznie. Wizyta zapisywana jest do kalendarza online a nie zeszytu” – dodaje Marcin Niewitecki, drugi z założycieli Lavito.pl.

Co na to inwestorzy?

Lavito ma przed sobą bardzo duże perspektywy rozwoju. Podobny system sprawdził się w przypadku zamawiania jedzenia na dowóz, taksówek i przy rezerwacji wizyt do lekarza. To wszystko można zrobić za pomocą sieci i jest to niezwykle proste i funkcjonalne rozwiązanie. „Zdecydowaliśmy się zainwestować w Lavito.pl, ponieważ założyciele firmy przekonali nas ,że są w stanie zrewolucjonizować rynek w Polsce. To czas na zmianę sposobu umawiania wizyty u fryzjera i kosmetyczki” – mówi Pavel Mucha z funduszu Enern.

Rozwiązanie sprawdziło się już poza granicami naszego kraju. Wiele osób z powodzeniem korzysta z rezerwacji online do salonów piękności m.in. w Niemczech za pośrednictwem serwisu Salonmeister.de, w Wielkiej Brytanii za pomocą Wahanda.com oraz w USA dzięki Styleseat.com. Ten nowoczesny trend rozwija się również w Polsce!

1447