Z okazji nadchodzących Walentynek dla wszystkich zakochanych i nie tylko Radosław Majdan w porozumieniu z ogólnopolską siecią drogerii Hebe przygotował specjalną promocyjną ofertę. W dniach 2-15 lutego bieżącego roku perfumy sygnowane znaczkiem RM – Vabun Gold oraz Vabun Sport będą dostępne z atrakcyjną zniżką 30% od regularnej ceny na półce.

– Liczę na to, że płeć piękna, która do tej pory nie miała okazji poznać naszej oferty, skorzysta z promocji i wybierze Vabuna na prezent dla swojej drugiej połówki – komentuje pomysłodawca i prezes Vabun, pan Radosław Majdan – Jestem pewny, że flakonik z naszymi perfumami, to idealny prezent na ten wyjątkowy Dzień Zakochanych. Kto raz spotkał się z naszymi zapachami – ten ponownie wraca do nich z przyjemnością i satysfakcją w przyszłości. Wszystkim zakochanym szczerze polecam nasze perfumy!

Perfumy Vabun
Vabun 30% taniej na Walentynki w Hebe

Dodatkowo jak dodaje Radosław Majdan już za około miesiąc zadebiutują co najmniej dwie nowe linie zapachu dla kobiet. Nie jest jeszcze znana ich oficjalna nazwa, kształt oraz pudełko, bo wszystko okryte jest mgiełką tajemnicy. Z przeprowadzonych na zlecenie spółki badań wynika, że damskie perfumy mogą okazać się takim samym sukcesem kak oferta skierowana do mężczyzn.

Perfumy dla kobiet będą oczywiście sygnowane zastrzeżonym znaczkiem RM, ale dodatkowo na każdym egzemplarzu pojawi się osobista zachęta do ich użycia i wypróbowania. Autorką rekomendacji ma być znana postać z samego topu polskiego show-biznesu. Szczegóły mamy poznać w ciągu najbliższych kilku tygodni na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej.

Vabun S.A. jest częścią grupy kapitałowej należącej do notowanej na rynku giełdowym spółki MBF Group S.A. Obecnie w ofercie posiada trzy linie wód perfumowanych dla mężczyzn oraz taką samą ilość ekskluzywnych perfumowanych żeli pod prysznic. W ciągu najbliższych kilku miesięcy zadebiutują perfumy dla kobiet oraz linia tańszych wód toaletowych dla mężczyzn i kobiet. Jeszcze w tym roku powinien także trafić do sprzedaży zupełnie nowy, czwarty zapach wody perfumowanej dla mężczyzn. Na przełomie II/III kwartału tego roku spółka zamierza zadebiutować na rynku giełdowym NewConnect.