L’Oréal Paris, oficjalny partner Paris Fashion Week, sprowadza trendy makijażowe z Paryża do Polski. Do wybranych drogerii Rossmann marka wstawia nowe szafy makijażowe z unikalną ofertą inspirowaną paryskimi wybiegami – Trends From Paris. W komunikacji marketingowej, marka stawia na edukację wg trendów, aby rozkochać polskie konsumentki w paryskich kosmetykach.

Od początku lutego 2018 roku marka L’Oréal Paris wystartowała z instalacjami innowacyjnych szaf makijażowych w wybranych drogeriach Rossmann. Docelowo do końca marca w ponad 800 Rossmannach na terenie całej Polski, konsumentki będą miały możliwość zakupu kosmetyków Trends From Paris niedostępnych w regularnej ofercie marki. Szafa będzie prezentować gamy produktów przyporządkowanych do konkretnych trendów, takich jak: np. idealna skóra, konturowanie, strobing, kamuflaż, draping czy paint. Wszystko po to, aby zachęcić Polki do odkrywania nowych looków i zabawy makijażem.

Naszym celem jest demokratyzacja paryskiego piękna i budowanie ekspertyzy w dziedzinie makijażu. Nie bez powodu już po raz 5-ty jesteśmy partnerami największego europejskiego wydarzenia w świecie mody – Paris Fashion Week. Obserwujemy świat wielkich wybiegów i przy współpracy z profesjonalistami kreujemy trendy w makijażu, które chcemy udostępniać Polkom. Od teraz będzie to możliwe dzięki Trends From Paris – mówi Paulina Kwaśniewska, Group Product Manager L’Oréal Paris.

W tym roku marka wraz ze swoimi wysłanniczkami relacjonowała prace Makeup Artists na kulisach pokazów mody w Paryżu, aby przybliżyć polskim konsumentkom najgorętsze trendy.

Trendy, które już są dostępne w Polsce wybranych drogeriach Rossman.

#lorealpfw #lorealparis #pfw18 #trendsfromparis
IG @lorealmakeup
FB @lorealparispolska