NUTRICIA Polska Sp. z o.o. zorganizowała akcję promocyjną swojego produktu. Do zestawu 2 opakowań mleka modyfikowanego Bebiko Junior, dołączono prezent – grę edukacyjną dla najmłodszych. Za przygotowanie gadżetu odpowiadał Fortress Gifts, specjalizujący się w produkcji gadżetów reklamowych na potrzeby masowych akcji promocyjnych.

 NUTRICIA zorganizowała akcję promocyjną mleka BEBIKO JUNIOR, w której do dwóch opakowań mleka dołączono prezent – grę edukacyjną dla najmłodszych.

Gra edukacyjna to zestaw 15 kart, które prezentują informacje związane z modelowym talerzem żywienia, istotnym w jadłospisie dziecka w wieku od 1 do 3 lat. Karty zawierają informacje nt. poszczególnych grup żywieniowych: produktów białkowych, produktów zbożowych, warzyw, owoców i tłuszczy. Dzięki kolorowym obrazkom, zachęcają również do wspólnego przygotowania odpowiednich posiłków, angażując dzieci we wspólną zabawę.

Zgodnie z najnowszymi zaleceniami żywieniowymi, eksperci rekomendują, by w codziennym jadłospisie maluchów między 1. a 3. rokiem życia znalazły się trzy porcje produktów mlecznych dziennie, w tym dwie porcje mleka. Jednym z polecanych produktów jest mleko modyfikowane typu Junior (po 1. roku życia) wzbogacone właśnie w witaminę D i wapń.

Nutricia Polska po raz kolejny zwraca uwagę, jak ważnym jest umiejętne komponowanie właściwej dziennej diety dziecka. Gra edukacyjna ma zwrócić uwagę rodziców i podpowiedzieć, w jaki sposób zbudować model optymalnego i zdrowego przede wszystkim żywienia dziecka.

Gadżet przygotował Fortress Gifts, specjalizujący się w gadżetach dla akcji promocyjnych gadżetach korporacyjnych czy dla potrzeb eventów.

Karty BEBIKO

 www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
www.fortressgifts.pl/katalogi/pluszaki.htm