Ruszyła ambientowa akcja promocyjna nowych serków Danio Extra firmy Danone. Kampania, która łączy świat digital ze światem realnym, rozpoczęła się działaniami viralowymi w internecie.

Najnowsza akcja promocyjna nowych wariantów Danio Extra jest jedną z najbardziej kreatywnych i innowacyjnych, wykorzystujących połączenie działań digitalowych ze światem realnym, marketingu wirusowego oraz działań Public Relations. Po raz pierwszy zaangażowano też do kampanii blogerki modowe.

Kampania Danio Extra to ciąg zaskakujących wydarzeń, w których fikcyjna postać złośliwego żółtego pluszaka wejdzie do rzeczywistego świata, powodując zamieszanie w polskiej blogosferze. Działania zapoczątkowało porwanie Julii Kuczyńskiej, autorki bloga Maffashion, którego sprawcą okazał się Mały Głód, bohater spotów reklamowych Danio. Chwilę później zniknęły dwie kolejne blogerki – Cajmel i Honey. Porywacz przedstawił swoje żądania w których uzasadnił swoje postępowanie chęcią wstrzymania produkcji reklamy Danio EXTRA. Jej główną bohaterką miała zostać właśnie Maffashion.

Historia będzie miała zaskakujący przebieg, przeplatać ją będą działania angażujące internautów i fanów strony www.głodomaniacy.pl – czekają na nich nagrody w ciekawych konkursach.

Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast za działania PR – agencja ATW Communications, a agencja Marketing House zajmuje się obsługą akcji w ramach programu Głodomaniacy.